Svinis

Kalmarhem är en klass för sig. Det här är tredje månaden i rad som jag ringer för att berätta att jag vill betala min räkning. Jag skaffade autogiro det första jag gjorde men de verkar ju uppenbarligen inte klara av det. När dagens samtal äntligen kom fram så visade det sig att alla ekonomiansvariga skulle vara borta tills på fredag. Herregud...

Justja, idag tog jag första Svinissprutan. Så nu får vi väl se om jag överlever. Hehe. Förutom ett litet vackert blåmärke på vänster arm mår jag kalas. Inte värre än vanliga influensasprutan vi gillar vi gillar. Nu måste jag bara komma ihåg att ta den sen igen. Idag snöade det också. Vintern börjar skata smyga sig på.

Nej snart kommer Jessica och på schemat står lite vin,
sjunga tjejlåtar, sminka oss, prata och sedan dansa loss.
Fin onsdag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh tjejer jag är avis, vill också ha en onsdagsfylla! Men då hade mitt huvud förmodligen dött :( Ni får festa för mig med! PUSS

2009-11-04 @ 23:17:01
Postat av: Karin

Men har de kallat dej för att ta sprutan eller gjorde du det självmant??

2009-11-05 @ 23:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0