Svartsjuka

Hela mitt rum är tomt, eller jag det enda som finns kvar är min säng. Den står där i mitten ensam. Sedan så har jag en resväska mitt på golvet också. Det är nice. Annars är det tomt. Badrummet mitt har invaderats av en skrivare, två lampor, spegeln och diverse andra saker. Justja masser med växter också. Så nu är det lite djungelfeeling där inne ska ni veta. Jessica har peppat och fixat och hjälpt en massa. Tack och lov. Anledningen till detta ståhej är ju så klart på grund av att den efterlängtade målaren intar mitt hus på torsdag. Eller ja inte mitt hus, snarare min lägenhet. Haha. Det ser vi fram emot. Därför ska jag Flytta in hos Jessica och bo där. Då blirre Girl Power. Tur att mannen där vill ta hand om mig!


(Eller ja den riktiga anleningen är på grund av att jag känner konkurrens. Jessica säger inte mitt namn med lika kärleksfulla betoningar. Hon ser inte på mig sådär lyckligt som hon tidigare gjort. Istället har en ny kommit in i hennes liv... Den här nya har fångat hennes hjärta med storm och mannen är nog lite lätt kär. Mannen har ju Robban(Ruben) nu. Jag känner stor konkurrens från Robban(aka RUBEN) så jag tänkte utöva lite egen parterapi utan J's känndeom. Jag tänkte alltså flytta in och visa att jag trots allt är frugan i hennes liv. Önska mig lycka till. PS. jag gillar Robbiebobie Rubentuben mycket, det enda som är riktat mot honom är en stark känsla av kärlek! Jag vill bara inte att mannen ska glömma bort mig.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0