studentpubens mat<3

fuck this! jag nöter och nöter och nöter men inget fastnar!!!!!! jag blir så frustrerad!!!!!  det kommer bli en tredje tensa i organisationn, fy fan vilken värdelös kurs!! usch och fy säger jag bara!! tacka vet jag budgetering:)

iaf ska karin och jag jobba på puben ikv, skojskoj blir det OCH gratis mat:D halleluljah ingen gröt ikv heller:D glömde förresten berätta att igår så läste rita mitt ilägg om min tomma kyl. så hon ringde  och bjöd över mih och vendela på mat. eftersom hon har hjärnskakning var det sagt att vi lagar maten och hon stod för det:D mycket bra överenskommelse tyvker jag som fick kött och potatisklyftor med beasås ist för gröt:D:D:D:D jodå ibland är inte helt fel att vara fattig student. Man lär sig att uppsakka "vanlig" mat:D och på fredag ska jag köpa ost med mamma!! herregud säger jag bara, förutom bakka så leker livet just nu;D

förresten julklappar, vad vill folk ha?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0