Sömntutor.

Pubenjobbet gick ganska bra idag. Det var lugnt så det var väl skönt att lära sig den lugna vägen ;D. Jessica stod bredvid och peppade mig så sjukt bra joda!

Klockrenaste under kvällen förutom club smörgåsen vi smällde i oss var när Jess läser i drinkboken och undrar (uttala detta så svenskt ni bara kan) -hur kan man komma ihåg namnet ra-ttle-sn-ake. Jag börjar fundera i huvudet och undrar om det inte är rattlesnake hon menar(med engelskt uttal). Joda tror ni inte att det var liksom så.

Nu ska jag krypa ner i sängs tillsammans med Jay och Ruben. Männen i mitt liv för tillfället. Så vilt är det verkligen inte kan jag säga... Förresten Jessicas fötter luktar illa... :'(

Imorgon ska jag njuta av min sovmorgon när J cykla till skolan för en gruppövning. Orka att jag och Jessica har börjat bestämma vad vi ska äta under våran weekend och att vi ska alltid äta gemesant undantagsvis imorgon. Oj oj. Jessica har även fixat så vi ska på söndagsmiddagen på ja om det inte säger sig själv på söndagen. Vi är peppade. Middag here we come!!!

PS. MEDY
Jessica äter inte svamp, ärtor och selleri
Vendela äter inte banan
Så annars äter vi allt och vi är inte kräsna bara så att du vet ;).
DS.


Kommentarer
Postat av: Medy

okej då vet jag det tjejer:), kan jag räkna med att ni hjälper mig att laga mat då?

2009-11-19 @ 12:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0