nu är det jul igen:D

hallå fuckers:D går var en stor dag, det var nämligen dags att få åka till ica maxi och handla mjölk!! joda i flera dagar har jag varit utan mjölk i gröten, men nu är det slut på dessa knasigheter" jag slog på stor och köpte två liter. joda det smakade fint i gröten imorse:D

igår var det också dags för julmarknad på kalmarslott:D:D:DD  mysfaktorn var HÖG! jävlar va vi kurrade:D och inte nog med det, vi fick smaka massa gosaker:D joda, det fanns allt möjligt som vi prooppade i oss för glatta livet:D sen for frugan och hudik hem till mig för första julfikan. våra shoppingfynd beundrades medans vi smaskade peppisar och glöggen flöt (okej hudik försökte, men glögg är inte hennes grej) sen blev det en snabb omvandling till robinson. ananasen skars upp och kokosen knaprades:D paulo<3, hehe.  

sen är det så att frugan hjälpte mig att pynta mitt rum igår. myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys. så nu är glittret och granen på plats:D ni som inte riktigt har koll på mig kan jag säga att julen är the most wonderful time of the year<3

http://www.youtube.com/watch?v=TPRrEbUqazY
 
det var dags för ett tandläkarbesök idag, jävla fins tänder ska jag berätta för er:P men tyvärr, var det också det sista betalningsfria besöket. jaa är väl dags att ta ännu ett steg in i vuxenvärlden genom att börja betala, fuck. sen kommer systemet iallafall, YES!!


dagen består av att titta klart på paradise hotel och skriva caset som ska in imorrn. tenta på torsdag, datorinlämning på fredag, jävla vecka. men mina damer och herrar, på fredag kväll bär det av hem till evve och karin, för karin fyller år:D temat för kvällen är glitter, vilket passar mig utmärkt:D jajävlar, all in säger jag bara. klackarna i taket för här ska det dansas!!!! så sjuuuukt taggad:D frugans och min vita månad är slut då, YES VI KLARADE DET! så nu finns det inget att spara på:D  nää dags att dunka på paradise hotel:D

förresten, tiita vilka söta små korvar som väntar på mig hemma i V-ås:D party och sessan:D party brukar tydligen fortfarande sitta utanför min dörr och mjaua och vill att någon ska öppna dörre till honom så att han kan springa in i mitt rum och hoppa upp i min säng och gosa:D  hmm dörern har inte varit öppen sen jag åkte i slutet av sommare, men party kanske tror att jag ligger kvar i min säng utan att röra mig, hmm kissekatter är allt kloka:D puss på gullegrisarna iallafall:D



ciao!

Kommentarer
Postat av: medy

hej jessica! Hoppas allt bra med dig uppe i Västerås...Du har jätte fina katter, jag ska till Gryta och hälsa på dina fina katter som du har, jag skulle vilja göra päls av dom!. puss puss

2009-11-30 @ 19:50:30
URL: http://www.milfhunter.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0