nedräkning till, ja vadå egentligen?

nyss kommit hem från da school, joda föreläsningen idag fick mig verkligen att känna mig dålig, förstod inte mycket av vad han sa faktist. kul. idag bli det spinning för mig, dags att gå upp en nivå sådet bli intensiv, men av nån konstig anledning tog jag inteniv 75.. ajaa jag har förberett frugan för att jag kommer vara död när jag kommer hem, så hon skulle ha maten färdigmicrad då, skönt:D uppdatering om hur död jag är kommer efter det kan jag lova:D

just nu är frugan min i skolan och konterar lite med sin grupp, själv sitter jag hemma och väntar på att tiden ska gå. min grupp gjorde det igår nämligen:D

herregud, räkningarna bara RAMLAR in, julklapparna i år kommer bli dom sämsta ever! ajjaa ni få väl se det som en julklapp att jag kommer hem till vässan istället, hehe:D

frugan har verklien flyttat in här, grejera är ÖVERALLT, men mig gör det inget. det är kulmys med sällskap, jag gilla inte att vara själv så mycket faktist har jag kommit på när nere under min tid i kalmar. åhh jag och frugan har riktiga planer för några veckor framöver:D skojskoj:D

på söndag bli det middag hemmas hos medy, gott. joda det bli pasta, sanna studenter som vi är:D drickan ska vi stå för:D sen kommer även D-Dave att inta en plats runt matbordet också och glufsa i sig, sen blire Plya del sol och Parlamenten, wohoow:D

men imorrn bär det av mot SF, frugan och jag ska namligen gå och se Nwe Moon, jaherrejävlar va snygg Robert Pattinson är, grrr sägetr jag bara! sen har vi även lyckats få tag på biljetter till premiären av luftslottet som sprängdes som går av stapeln nästa fredag:D yaaay:D nähää tror jag nog att jag ska ringa min syster faktist:D


seeya bitches!

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0