Mannen - hypokondrier?

Mannen har ju lyckats dra till med en ögoninflammation i vänster öga. Något som gör att hon måste få en antibiotikakur. I dag på föreläsning frågade hon om hon får "shota" (ja hon sa shota) medicinen. varpå jag svarade att jag inte vet, det beror på vad du får. Nu ringde hon alldeles nyss och konstaterade att hon skulle upp till sjukhuset. Vilket är bra, hon måste ju få ett friskt öga liksom! Jag avslutar samtalet med att säga lycka till hos doktorn. Jessica skriker och säger att jag måste säga sjukhuset. Varför? Jo för det låter mer seriöst, mer allvarligt... Fråga mig inte varför. Så ska vi säga hej då igen och då säger jag återigen lycka till hos dokton(utan att tänka mig för) Jessica skriker till igen. Sjukhuset, AKUTEN, jag ska till AKUTEN. Undra om hon frågar doktorn om en litet klistermärke efteråt? Hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0