kocken J

vaknade av klockan, funderar över hur jag kunde boka en tid hos optikern halv elva när man är ledig, ajaa det var ju bara att pallra sig upp. kommer hem och ser fram emot att värma mat:D helvete micron eller båda microsarna är trasiga!! ringer argt till kalmarhem och klagar, de sager att det nog har gått en propp, men de vet inte var säkringen sitter. fuck, detta betyder att jag måste använda plattan!! hur ska detta gå?  tur att danne var i köket, även anna kom sen till min hjälp, ja annars vette fan hur det hade slutat.. iaf så tackade jag genom att bjuda ana på mat och danne fick en låda:D jaa jävlar, det där med amt kan ställa till det för en! och jag ahr kommit på en sak, det enda jag behöver i ett kök är en micro och frys, allt annat är överklass!

nähää bakka kallar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0