Killing me softly

Skjut mig litegrann tack snälla. Nu kommer årets gnällinlägg nummer ett!
  • Organisationen vill inte fastna
  • Motivationen är noll
  • Huvudvärken har infunnit sig
  • Ont i magen på grund av stress
  • Motivation lika med nollnoll
  • Hatet mot Bakka växer starkare
  • Jag vill åka hem en snabbis
  • Motivation lika med nollnollnoll
  • Måste städa
  • Måste diska
å som om det inte räcker så tror jag att Jessicas syn har börjat smitta sig. För varje gång jag sätter mig och läser så börjar mina ögon göra så att jag ser suddigt. Jag kan inte fokusera synen och jag får hela tiden ont i huvudet. Kanske måste glasögon införskaffas? Men du blir det inte kul för då kan jag inte småmobba Jessica längre... Iofs ser jag ju bra på långt håll. Alltid något positivt. Å vädret här i Kalmarstad är ganska nice kallt men sol. Vi gillar. Nej nu ska jag peppa organisation. Weber the man kallar!

Pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0