jodå

efter 1.5h var första uppgiften på affärsredosisningen löst. Det krävdes även fem smarthuvuden som skulle slås ihop också... joda det var tider när man hade bokföring på gymnasiet!

idag blev det faktist sparrissoppa, occ jag lyckades. kokade inte ens över:P och sen kom jag på att jag kunde ha i riktigt sparrir också, joda en riktig insperatör är vad jag är:D

kom nyss på att det är dags för mig att ta steget bakom baren på lördag. joda j goes bartenderigen på corehouse:D fyyyyyyyyyyyyfaaaaaaaaaaaaaaan va KUL:D:D:D:D:D:D:D:D vem behöver festa när man kan göra det, herregud säger jag bara vilka saker man får se och höra som man inte kopppla på en festkväll:P jodajoda:D

igår förresten, shit det var en kväll av klass säger jag bara. joda det började hemma hos hassloholmbrudarna evve och karin. det blev mat och OST. JODA kära vänner, det fanns MJUKT bröd med OST!! Gissa vad jag åt mig mätt på:P sen blev det vin, spel, vin, singstar, vin, sanninge ller konsekvens, vin, jag har aldrig, vin. Som ni försåt blev det en hel massa jävla vin. Joda skojskoj brukar det resultera i. Och om det var, sjukt kul:D haha vi snackade om att alla hade ramlat med sin cyklar förutom jag. Då sa flickorna att nu äre min tur att ramal och jag svarade nää jag ramlsr inte. joda väl nere i stan tänkte jag cykla upp på trottoaren, men ja det var nog hlt enkelt min tur att ramla...:P

men asså vilket drag det var där inne! det var riktigt skoj:D nog för att v-ås är större till ytan´, men det slår inte  festlivet, inte ens nära. nää vill man festa ska man dra sig neråt till kalmar:D

nähää nu ropar bakka på mig igen, jag måste gå och ta hand om honom, vi är ju ända kära..

ciao!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hahah hade as kul men Fredriks vurpa tog ändå priset!! Herregud!!

2009-11-05 @ 23:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0