J goes Fjortis & V goes happy

Jessica är bra lättlurad, joda:] Nyss skrek hon som en fjortisflicka och sprang runt av lycka eftersom att hon fick se ett "gulligt" sms. Tjejer är galna men nu var dagens motionspass klart. LYCKA! Eftersom vi fortfarande hänger in da school så blir de inte så mycket gjort. Eller ja mycket blir gjort men att opponera är svårt, fast ändå lätt.

Nästa helg kommer da gang! Både Poppe, V-power och 10:an. Fasiken vad kul det ska bli :D men tusan vad mycket jag måste plugga nu under veckan. Men det är så värt det!!! De får agera substitut till min familj eftersom jag inte kommer hem först 23 december och då har man inte träffat la familia på 3,5 månader. Galet det där... Men nu power point och sådant trams. Förresten så sjunger mannen en kärlekslåt till mig och kläckte nyss ur sig att hon både ska Lucialussa samt skicka alla hjärtans dagkort till mig. Gulligt måste jag säga.

Kommentarer
Postat av: v-power

peppapeppa!!! (vägrar dock att åka kollektivtrafik hela natten). Ska jag köpa med mig roliga sugrör om jag hittar några? :P

2009-11-02 @ 00:41:26
URL: http://emmaelectra.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0