i need a hero!

haha det blev ingen uppmärksamhet mot bakka idag, istället vändes den till telefonen. kände att det var dags att få lite västeråsanda, så singalerna gick hem till farmor och farfar, pappa, mamma och sist bella. när jag ändå var igång, beslöt jag mig för att bitcha lite med kalmarhem också, lyckat:P även csn fick ett samtal från mig:D sköööön räkning väntar i slutet av månaden:P

fruga ser att du har försökt ringa din kära man, men jag är väldigt upptagen av mig:P

nähää om man skulle trycka in lite siffror i bokföringen innan man börjar färden hem till frugan:D

ciao!

heeeeey förresten, ikv ska både frugan och jag ha nya klänningar, grrrr säger jag bara:P

Kommentarer
Postat av: Morsan

Jo, jag tänkte att en liten lektion i svenska kan vara på sin plats. Singalerna stavas signalerna.

Har du sett mitt mail om "Sandras"?

Kramizar

/Morsan

2009-11-05 @ 15:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0