i hate this part

joda snart kommer anna in och ska få en föresläsning av mig, och här sitter jag och skriver när jag borde sitta vid marketing grid, menmen det är mycket man borde men inte gör. det är en sak jag har lärt mig här nere, man hinner inte med allt så man måste prioritera. okej jag vet att detta är fel prioriterat, men vafan man kan ju ine alltid vara bäst! ajaa hoppas madre drar med mig på en shopping tur på lördag efter tentan, kan nog behövas muntras upp lite.. annars när inte mamma är här så brukar Nöffe få vara mitt stöd. det är konstigt, att gå från en person och katter till en gris. Det är klart det är ju inte vilken gris som helst, utan Nöffe:D

ajjaa tillbaka till organisationskulturen och allt vad det nu innebär, det vet jag inte ens själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0