har absolut ingenting att skriva om

jahapp sitter hosfrugan. vi har tittat på senaste avsnittet av ullared,skoj:D sen blev det paradise hotel, skojskoj:D lika bra att dunka på lady gagas senaste på en gång och läsa bloggar och blogga:D duggan klarade jag förresten, hurra för mig:D ska tvinga med frugan på spinning ikväll, det var ett tag sen nu och jag kan säga att det behövs!!! DET ska bli roligt:D

Men nåt som verkligen ska bli kul är BERLIN, herregud vadjag längtar:D

förresten madre och jag tittade på 2012, jagär inte besviken, men det skrämmer mig lite. ajja hoppas man hinner få nåt virus först så man dör i en sjukdom istället för en flodvåg eller i lavan.

nää det är väl dags att dra sig hemmåt till södra vägen och ta hand om Robert, han behöver mat. Jag med förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0