EY!

efter sjukt mycket dansande, jag dansade typ hela tiden och min fötter har total dött. Samt efterfestdissande från min sida så har jag precis kommit hem. Kresten och Mannen  är de enda som pallar efterfesten. Jag tror jag börjar bli gammal!

Efter några roliga dagar så hänger jag just nu hemma, trött och sådär lagom sliten som man ska va men till skillnad från en vanlig utekväll så ser mittt hår ser ut som helvete och totaltsvartmålad runt ögonen så är det väl helt okej! Igår gjorde jag en Jessica=något pinsamt. Men jag tror jag tänker undvika att berätta det för henne för då kommer det att komma ut;D Hehe. Aja nu är det väl bara att komma i sängs för att peppa inför skolan och lite eftermiddags/kvällshäng för att öva på redovsningen och oppositionen, ser ej fram emot det. Men skolhäng brukar ju bli kul, typ.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0