blir behandlad som en prinsessa nu:D

måst e passa på att skriva nu när mamma är och kissar:P omprovet idag, jaa jag vet inte alls, men räknar med en tredje gång.. iallafall mötte jag upp mamma sen på stan, det inhandlades två festklänningar och lite julpynt som tröst, men jävlar vilka klänningar då:D party here we come:D ajaa det bli i december när mitt live är tillbaka efter alla tentor och omtentor, för de kommande veckorna kommer jag bete mig som en eremit ochsitta inne och plugga på helta tiden, jippi!! nödväntigt? JA!

igår var mamam och jag på maxi och fylde på mitt förråd, jävlar nu har jag mat för min tre pluggår kan jag lova:D nyss vräkt i mig rabarberpaj också, satt inte fel kan jag lova:D ikväll blir det dansbandskampen(!) och mer maaaaat, herregud vad hon göder mig, inte mig emot:D förresten när jag i mitt rum idag efter stan fick jag ont i ögonen för att det var så rent och fint, och imorrn hugger hon in i toaletten också, joda man tackar:D

nää imorrn blir det lite ikea och julshoppping, maaaaaaaaaaaaaat och sen bio, 2012 ska ses, jag är förväntansfull och vill inte bli besviken:D

nähää nu äre dags att hugga in på godispåsen för 76kr, jaa jag blir bortskämd...:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0