det snöade idag!

jag förstår mig inte på våran lärare, vrf krångla till nåt som inte är krångligt? och stämmer inte resultate kan man ju inte bara sätta dit siffror och säga att man tar det från omvandlade resurser! hallå, tänk om man inte har några?? men det ville han inte lyssna på, jaa jag säger bara kalmariter!! dom gör visst hur dom vill med sin bokföring...

ikv blire skojskoj:D först hem till fruga för påsätning av spakel, sen blire hem till karin och evve. Karin fyööer nämligen 20:D:D:D grattisgrattisgrattis:D:D:D hurra idag ska du få skoj:D sefter det dra vi vidare till VOLYM! typ hela k-staden ska dit, så det blir nog ett jävla röj:D nähää nu äre dags för mig att ägna min uppmärksamhet mot bakka...

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0