det där med mat?

eftefr att ha blivit väckt av frugan och ångestkänslorna har försvunnit för att 30min sovpausen blev 2h började magen kurra. Yes lunch tänkte jag och ser att med kmmer dröja typ 20min till innan jag måste börja plugga:) frågan var bara vad i hela friden jag skulle äta. subway-slut, potatisbullar-slut, alla matlådor-slut, wokgrönsaker-slut, yoghurt-slut..kom på den superbraiga idén att äta knäckemacka MEN självklart är skinkan-slut, gurkan-slut och kräftosten-slut...jahaa tänkte jag och började ge upp hoppet i hjärnan, men inte magen inte. nää det var ju hungrig. det slutar med att jag värmde farmisar och doppar om i tacosås...

jag undrar vad man sa äta till kvällsmat, gröt låter lockande. åhh va tragisk jag är, gröt alla veckas måltider tills mamma kommer på fredag!! jaja är man student så är man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0