Dagens Jessica.

HERREGUD!!!

Nyss kommer Jessica tillbaka från toaletten när hon borstat tänderna. Hon tittar på mig med spända ögon och hennes mun öppnar sig och de nyborstade tänderna gnistrar mot mig som ett äkta pepsodentleende. Hon frågar mig med rädsla i rösten

-Vendela har du röd tandborste?

Jag ser med skräckslagna ögon mot henne och jag känner mig illa till mods. Kan Jessica ha tagit fel, hon har en gul tandborste. Med ännu mer rädsla, men även skratt inombords så svarar jag högt JA!

Hon tittar med ännu större ögon mot mig och konstaterar att hon tagit fel. Jessica har borstat tänderna med MIN tandborste! ALLTSÅ BLÄÄÄ! HAHA. Men tack och väl hade hon en till, grejen är att den enda tandbrosten hon hade kvar var gul... Så nu har jag en gul, men tro mig jag kommer att gömma den :O

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0