candyshop

tjohoooo alla brudar and boys:D sitter in da school och väntar på att vårt kära grupprumm 206 ska bli ledigt:D det bli några enkla konteringar, en bär det av hemmåt på min superbike (fullastad av frugans packning) och där hemma ska ullared dunkas på innan frugan kommer hem:D jaaa idag flyttar frugan hem till mig:D och på söndag är i bjudna på middag och vi ska anlända som ett par:D:D hahaha joda det blir nog skoj det alltid:D
annars då, tråkigaste  föreläsningen på länge idag. min enda fråga efter första passet var: VAFAN SNACKAR GUBBEN OM? ajaa sen blev det lite saker sm vi har läst i Fea och aktiekunskapen på gymnasiet, så det var pice of a cake, not. Gångra gymnasiets nivå med tjugo, så kanske vi är halvvägs mot detta. ajaa kul att man känner igen orden iallafall:P förresten itter och bloggar vid en ny dator och skriver, det är medys dator, rätt skön om jag får säga det själv. det är nån ny appel, det tackar man ju inte nej till.
nähää nu är det våran tur att erövra 206, dags att jobba lite.
ciao!

Kommentarer
Postat av: Medy

haha:):) duktig du är jessica, jag ville bara påpeka att det är en MacBook Pro, ha det bra sweety

2009-11-18 @ 16:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0