baby boy, Yes no hurt me so good baby oh

rolling on the river!! yrs mina damer och herrar, vi är nysshemkommna från puben frugan och jag. Joda hon blev av med sin jobbaroskuld ikv!! STORT säge jag bara. för att fira detta dunkas det just nu candyshop ur högtalarna med skön bas och jag leker gangster som en annan 50 cent... eler vad sägs om lite candyshop :

You can have it your way, how do you want it
You gon' back that thing up or should i push up on it
temperature rising okay lets go to the next level

eller lil wayne med lollipop:

And that's when she lick me like a lollipop (oh yeah I like that)
she lick me like a lollipop (I like that)
she lick me like a lollipop (I like that)
she lick me like a lollipop

eller klassikern sean paul med temperature:

The gal dem Schillaci...Sean da Paul
So me give it to...so me give to...so me give it to...to all girls
Five million and forty naughty shorty...
Baby girl...baby girl...Sean da Paul sey...

fan va nasty det blev i bloggen helt plötslitg, ajja det är ju alltid kul. det är´ju sånt som är kul att skvallra om sen på tjejkvällarna, både positiva saker och mindre lyckanden. Fast jag måste ju erkänna att det absolut roligaste sakerna att snacka om är, haha jaa detvet ni ju själva ni som känner mig. ni andra kan nog lista ut det  själva:D  nämen sex är alltif kul, speciellt misslyckade försök:P men hur ska man annars lära sig??

asså ni vettefan vad jag snackar om just nu, svamlar mest. skön ursäkt för att inte behöva gå och göra sig iordning för sängen. Robert tar ju upp alll plats, men som vanligt är det jag som bestämmer:D

nähää men bullshit kommer imorrn, puss på er allihopa. åhh jag är på puss humör. KUL att man INTE har nån at pussa på, fuck this...ajaa

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0