Västerås city

Jag som litade på att ingen skulle avslöja mina feelings. Jag har ju alltid varit svag för lärare liksom. Jag trodde bara att ingen skulle komma på det. Men för mig finns det just nu endast en man i mitt liv.

Nu är det Winnerbäckmåndag med städning som gäller. Varenda hylljävel ska blänka som bara hyllor kan. Just nu ser det mest ut som ett bombnedslag. Men julstädning är alltid julstädning! Men snart blir det hem till V-ås och allt vad det hör till.

Därför har jag tragiskt nog fått den där klingande Västerås jingeln på huvudet. Nivet den där som man har hatat, som man verkligen inte har hållt med. Men nu är det lite mysigt trots allt. Så blandat med Winnerbäck blir det lite:

Västerås city här finns allting du kan tänka dig,
det är är lätt att förälska sig i V-ås city!
Här kan du ta en shoppingtur eller umgås och uppleva kultur,
i Västerås city!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0