uppdatering från södra vägen

okej, det är barat att acceptera. Isag är det dagen före tentadagen. puuhh,jobbigt värren, men även sista rycket. Imorgon klockan 12 är det slut, avklarat, finito. Det enda som väntar då är att göra klart affärsinformatiken som ska in på ferdag. men det är åndå imorrn det stora stenen släppt:D och som vi ska fira det på freda, herregud säger jag bara:D det ska höras ända till v-ås:D förresten bestämde jag och kerstin på telen igår att kalmar och
v-ås ska höras  på kvälllen. Då kan vi låtsas att vi förfesta tillsammans:D

förresten igår var det exakt tre veckor tills mina fötter går på v-ås mark igen:D herregud säger jag bara. D Det känns som jag nyss flyttade ner hit till kalmar, och nu är det redan dags att bege sig hemåt för julen.
MEN först mina damer och herrar, ska jag bjuda frugan, Medy och D-Dave på peppisar och julmust. Mysfaktorn fortsätter på södra vägen:D

dagen bjuder även på en tripp till bbs, där biiljetter till julsittningen ska inhandlas, sen cyklar vi vidare till kårexpeditionen och köper biljetter till jobbarsittningen. ojojoj va kul december kommer bli:D utan tvekan kan jag fortfarande säga att december är min favvomånad:D

nähää dags att ta tag i den nya affärsredovisningen och den nya ekonomistyrningen:D

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0