renad för ett år framöver!

godmorgon min nissar:D hoppas ala är nöjda med gårdagen och att alla får två till dagar med julmy.9s:D dagen började med att koka knäck hos madre, sen var det frukost hos padre för min och syrrans del så vi raskade snallt dit. efter det hoppade vi in i bilen och styrde mot gravarna, sen blev det paketöppning sen åkte vi hem till madre igen. där såg vi på kallen och åt. sen kunde jag inte hålla min längre utan, ja var helt enkelt tvungen att få öppna mina paket hos madre!! hmm sen blev det en sväng till kyrkan för midnattsmässa, det tycker jag är jättemysigt:D faktist enda gången per år som jag frivilligt går till kyrkan, men det är ngt specielt med den mässan:)

den blev en mycket annorlunda julafton än vad jag är van vid, men det blev ändå bra:) mys lite mer nu under juldagen och annandagen!!!!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0