love love love<3

hej allihopa:D dagen före dopparedagen!!! är ni lika spända som jag är inför imorrn!!! älskar paket, och om inte mina ögon är helt galna såg jag nägra påsar inne i madres rum som liknar julklappar!!!! ooooh vänta bara till det är dags att läga dem under granen:D:D:D pillepillkläm!!! ja jag är rätt barnslig, och ja jag tycker fortfarande kissobajs skämt är rätt roliga:P menmne sån är jag:D  hmm följde med madre och handlade det sista tills imorrn, blev godissugen och tiggde till mig lite godis. men inte så mycket sa mamma, nej då sa jag:P men hallå sist jag åt godis var när mamma var och hälsade på mig, hm det var j*vligt länge sen ska jag säga, så någon liten påse vet jag inte om det blev:P ajaa jag sa att jag hade vuxenshoppatgodis (tagit LITE av NÅGRA sorter) och log som bara en dottre kan. madre såg nöjd ut tills hon blev godissugen själv och skulle norpa en godis när hon fick syn på att det inte var någon godis som pasade henne i smaken:P listig dotter där!!!

såg att det är love actually ikv, åhh finns det nån mer mer mysig film??? näää tror inte det!!!! åh man blir bara kär av att se den, sen vad det är man n skulle råka bli kär i spelar ingen roll, bara man får känslan!!! åhh precis vad jag behöver efter tre månaders singelliv!! nu får det vara nog med singeltjafs!!! ikv ska jag bli kär!!! hmm jag vet inte vrf, men potatisgratängen som står  kylen kan bli mitt kärleksofer för kvällen, haha stackarn!

jaja, om paketen är inslagna? nej, det finns inget tråkigare än at slå in paket! man får bara ont i ryggen, usch!

förresten fredrik, bara för att du är sämst på snöbollskrig ( ja jag tycker synd om dig) så blir ni länkade nu:D

så alla goa och glada fruganochmannenlovers, kika in denna blogg!!!!

http://snyggsblogg.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Kotten

Underbart att jag och Dott blev länkade =)

2009-12-23 @ 22:30:38
URL: http://snyggsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0