it´s time

så var det dags, tentadags. om 55min småller det. då ska min hjärna vara på hugget, fingrarna ska bara glida över miniräknaren och att räkna bokföra en deklaration ska gå som en dans. ordbajsningen ska vara på sin topp över denna termin! är det ett gott tecken om man inte har ont i magen nu innan, det har jagn äligen alltid haft på de andra. hmm det återstår att se när jag får tentatn på min bänk.

ajaa jag ar iallafall packat lite mat, näligen apelsin och vatten. både frugan och jag räknar med att man kommer behöva alla fyra timmar, och tiden kommer bli knapp.

SLARVFEL, VAD ÄR DET? inte något som får förekomma på mitt prov iallafall. jag är annars en jävel på att göra det, men nu går jag inte med på det längre.

jaja här har jag intetid att sitta längre, dags att repetera!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0