hallllllllllllllllååååååååååååååååååååååååååååååå

IDAG ÅKER JAG HEM TILL VÄSTERÅS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! klockan halv två går bussen. klockan är nu 9.10, och jag har inte börjat packa än, men det ordnar sig;:D sen klockan halv ett kommer min kära fru för att ge min lite ost poch hjälpa mig ner med ala väskorna, och självklart för att säåga baybay. jag menar vi kommer inte ses förrän fredag eller lördag!!!!! herregudm jag kommer dö, hur ska detta gå???? buuäääää, jaja jag är ju man så för mig går det väl än, men man vet ju hur fruntimmen kan böla:P nänä packning var det:D

Förresten här har ni ngt gott att smaska på som min fina carro har gjort:D:

http://www.time55.com/sv/nedrakning/?y=2009&m=dec&d=31&h=6&mi=30&t=BERLIN-t55BABY-1t2t5&yn=Carro&c=pi&mc=4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0