God morgon god morgon!

God morgon god morgon! :D Gårdagens julklassmiddag var supertrevlig! Vi gillar vi gillar! Eller i varje fall jag, som x antal gånger under kvällen var tvungen att torka min kladdiga bordsgranne runt munnen! Jessica däremot kände att ett tal behövde hållas, inte bara en gång utan ungefär var tionde minut. Men det är väl charmigt. Förutom det var det nog inget mer jag kan säga... Förutom att jag skickar sjukt ordentliga sms fast jag är full, punkter och stora bokstäver samt rättstavade ord är lite av min grej. Jojusta drog min första och sista(peppar peppar) vurpa med cykeln igår, kanske kan jag skylla på att jag var påverkade, hade klackar och att det var halt, men vad vet jag.

Nu morgonpromenad.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0