Gårdagens upptäckt!

Tågresan hem var bra jag sov, sov och sov lite till. Pappa välkomnar mig och jag räcker snabbt över min väska. Orka bära själv när pappsen finns där och mer än gärna hjälper till :D:D! När jag kom hem så möts jag av en chock. Är ingen äv mina bröder hemma? Var är dem? Hehe listig som jag är inser jag att de sover. Eftersom de har saknat mig (förhoppningsvis :O) så gör det inget om jag väcker dem. Så jag springer först in till lillebror 2 och slänger mig vöer honom samtidigt som jag börjar kittlas. Han ger mig en dödsblick och sedan blev han glad när han såg att det var hans favoritsyster in le world! Sedan springer jag vidare in till lillebror 1 och kör samma procedur, men han var mer mottaglig och välkomnade mig med en armbåge i magen och kittel. Lillebror nr 3 han sprang dock och jag mig en kram, jag hämnades däremot genom att kittlas. Förresten blev jag kallad it igår:O. Tompelomp släppte den vackra kommentaren till mammsen att IT has arrived:O! Stryk ska han ha!

Saker som har ändrats sig sedan jag flyttade hemifrån. Mina bröder har växt. Tompelomp har blivit lite med betoning på jättelite biffigare och skaffat sig en snyggare klädstil. Denna har blivit sjukt lång och mer bredaxlad och nu kan jag inte trycka enr honom på golvet längre när vi brottas! eftersom han är starke. FAN! Freddieboy har även han växt på längden 1 dm till och han är typ längre än mig. Jag inser att de kommer hämnas tillbaka efter alla ggr jag har kittlat dom. Tur att jag inte bor hemma längre ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0