förresten!!!!!!

min bästa kompis ringde nyss, joo det är ingen mindre än kerstin:D:D:D:D!!!!!!!! de skulle ha namnet på spraytan stället:D det ska bli så tjusiga till deras bal nästa vecka på torsdag:D och jag är så ledsen att jag missar det och inte får se henne på riktigt:( menmen så äre det.

blev iallafall påmind om att det endast är elva dagar kvar tills mina fötter tar västeråsmark igen:D åhh va kul det ska bli att komma hem:D jag känner att vara ifrån alla i v-ås  från september till december är lite väl långt. Skulee det vara så att jag får fortsätta plugget till hösten så blir det ändring på det! Den sista tiden har varit rätt jobbig med men nu ser det lite ljusare ut igen:)

jaja jag vet, ekonomistyrningen var det!!!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: hudik

Varför skulle du inte kunna fortsätta plugget till höst??

2009-12-11 @ 16:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0