Español

jag hatar bokföring. jag hatar debet och kredit. jag hatar likviditet. jag hatar räntabilitet.
jag hatar löner. jag hatar periodiseringar. jag hatar moms. jag hatar bokslut.
jag hatar bokslutstablåer. jag hatar mark. jag hatar fastigheter. jag hatar byggnader.
jag hatar momsredovisning. jag hatar ingående balans. jag hatar eget kapital.
jag hatar resultatbudget. jag hatar årets resultat. jag hatar likviditetsbudget.
jag hatar matchningsprincipen. jag hatar utländks valuta. jag hatar balandsbudget.


Just nu känner jag så mycket hat inom mig. Detta var det som var värst under hela gymnasiet. ändå läser jag det vidare på högskolan. vad tänkte jag på? Vad tänker jag med? Nu hade jag HELLRE läst spanska. alltså spanska. jag tror knappt mina egna öron när jag säger det tyst för mig själv...

Kommentarer
Postat av: v-power

hahaha de vore ju lite kuligt om du fick flytta till spanien efter det här och få stå ut med evig spanska i dina öron. annars tycker jag att du kan maila det här inlägget till åsa. hon blir säkert glad. :P

2009-12-03 @ 21:15:41
URL: http://emmaelectra.bloggagratis.se
Postat av: mellan

Men det skulle väl gå ann om man hade José som spanskalärare! Då skulle det ju ändå inte bli så mycket spanska på lektionerna :)

2009-12-04 @ 16:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0