En vinnare har korats:D

JOSEFIN MELIN, mina gammla kära babyvän:D DU HAR VUNNIT:D Du gissde på 21.07 och det blev 21.10:D grattisgrattisgrattis får jag väl säga:D det var många som var nära, men när det väl gäller, ja då är nitton, snart tjugo års vänskap aldrig fel:) du kommer få en julklapp:D åh så spännande:D

jahapp första natten på tulpangatan då, mysigt:D sessan hade intagit min säng innan jag han ta någon plats, så att det blev trångt behöver jag inte säga:P men som den underbara kissemiss hon ä så fic ja läga min på rygg iaf, sen la hon sig på magen och kurade som aldrig förr hon hon började tvätta min i ansiktet, och tvätta och tvätta och tvätta.... peeling tror jag det kallas.

iallafall så är det nåt fel på våra element här uppe på övervångingen där jag bor,så min käremadre har köpt externa elemet. gissa och dom gick för fullt inatt!!! eftera att ha stängt dören och har ett täckte plus ett ectra täcke och super elementet är det kanske inte så konstigt att jag och stina vaknade mitt i natten dyngsura av svett och typ andnöd, det kändes som hela solen riktade sina strålar mot oss som om vi vore värsta änglar! ajaa som den underbara matten jag är så gick jag självklar upp och stängde av elementet och öppnade dörren, man kunde riktit höra hur sessan pustade ut när det kom in skön sval luft:D Det galnaste var när jag vaknade och första tansken var: var är jag? fast det är klart, har man fått sovit på rygg hela natten för att sessan ska kunna brassa ut sig så blir man nog lite knäpp:P

jahaa nähää nu väntar en stor dag, väskorna ska packas upp, glittret ska upp(!), knäck ska kokas, stan ska besökas, och för att inte tala om all mat som ska hinna åka ner i min masäck:D haha jag kommer rulla ner till kalmar om två veckor:D

och snart kommer min kära fru hem till gurkstaden också:D jippi:D jag har ju inte sett henne sen igår, så gissa om jag saknar henne:P puss på frugan!!!

NU: FRUKOST

Ciao!

Kommentarer
Postat av: mellan

hahaha fantastiskt! tack så mycket! :D

2009-12-23 @ 15:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0