njuter

hallå partypeople!!! juldagens utgång var underbar! ´dagen började med att kerstin, bella och jag  åkte till björnön för att ha lite pulkarace:D sen gjorde vi finfina snögubbar som bara västeråsare kan! sen blev det kalt och oboyen och skinkmackorna åkte fram:D sen blev det iallafall för kallt ör oss klenisar så vi åkte hem. ojojoj va kul det är att köra bil när det är så mycket snö och mn småslirar lite hela tiden, haha:D iallafall hem till kerstinför lite mat och för att lugna maggan(kerstins madre) med att allt är bra med mig och sånt:D sen kladdade vi på oss lite smink och åkte hem till linda på förfest:D åhhhhhhhh det var så underbart!!! på ena sidan av mig sitter min bästa kompisr, på ana sidan siter carro, en av mina äldsta kompisar och sen var det massa andra från klassen!!!  då var jag lycklig kan jag säga:D sen blev taxi in till stan och till silk! där fams det ännu mera klasskompisar och jag bara njöt!! men nu äre berlin som vi ser fram emot!!!

kolla in detta:

http://www.time55.com/sv/nedrakning/?y=2009&m=dec&d=31&h=6&mi=30&t=BERLIN-t55BABY-1t2t5&yn=Carro&c=pi&mc=4







förresten, fredrik är utmanad i gh mot mig, vem vinner????

Kommentarer
Postat av: Karin

Gh?? Tror dock det är du som vinner vad det nu än är ;) GirlPower!

2010-01-03 @ 14:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0