dag för en uppdatering

okej när bloggade jag sist, hmmmåste ha varit  i fredags eller nåt, om man inte räknar mitt äntligeninlägg.

här kommer det som har uppehållit oss:

i fredags tog som sagt var frugans ocg min vita månad slut, skönt. fest skulle det bli och fest blev det:D jodajoda alkoholen tycker vi om:D det blev en hemmafest som var hos evve och karin, evve fyllde år. det var skoj.

lördagen spenderades genom att jobba på kåren, det var insutionskväll, alltså ESS is more kväll! det var skoj:D men herrejävlar vad trött man blev i kroppen. Pass två gick jag näligen på golvet och fyy vad saker det fanns att göra.

söndagen bestod av julbak i korridoren, mys:) anna och jag gjorde gudomligt goda knäck:D sen blev det peppishus, peppisar och lussebullar. Mot kvällningen cyklade jag, frugan, anna, karin och hudik mot kåren igen för att se KAST adventsteater mormor gråter. den bestod av teater, dans och sång. Anna var såklart bäst på att dansa, coh det var aven det bästa  i showen:D sen ännu senare på söndagskvällen kröp allai korridoren in i mitt rum där vi avverkade dagens suneavsnitt och julfikade våra nya mästerverk. Ännu senare på söndagskvällen dök fredrik och frasse upp hemma hos mig, även de hade fått nys om att det fanns nybakat hemma hos mig:D jaa så vi musade glatt i oss till paradise hotel:D

det blev måndag. veckan börjar med att få reda på att man är godkänd på helveteskursen org. och ledarskap, yes:D sen hängde vi coola in da school på föreläsning. Sen på kvällen drog vi till slottskyrkan och lyssnade på en GRATIS julkonsert:D

tisdagen och onsdagen kom. Båda bestod av föreläsningar och att spela robinsonspelet med anna.
Ett blombd anlände från min kära mamma:D tack!

Torsdag idag då. Började dagen med en introduktion till caset, varade i 20min. Sen har gruppen sutit och slitit med de heeeeeela dagen. så nu snurrar huvudet av all matte! usch. kalkylering lever upp till sitt rykte,, att vara en helveteskurs!

nu, äntligen hemkommen, sitter jag i annas rum, igen:P Har snott åt mig några bitar marabou digistive och ska snart titta på dagens suneavsnitt. Klockan sex möter jag upp hudik och att jobba ett pass på puben. Ävenen clubsandwich ska nog kunna glida ner i magen ikv:D mums:D

fredag imorrn, än så länge är planerna att lärra fredrik och frasse att baka knäck och kolla på idol med hudik, evve och karin:D Uppladdningn inför lördagen är på gång:D

Tolv anländer ett gäng förväntansfulla flickor till mig, det är nämligen dags för julafton för oss:D klappar ska bytas, danser ska dansasochsånger ska sjungas:D sen svirar vi om till klackar och går på julsittning, äntligen:D
sen blir det luciafesten och sen kåren. sen fortsätter vi tillbaka till luciafesten som håller på till på måndag:P

sådär, nu tror jag ni vet vad som har hållit oss upptagna:D men jag lovar, det kommer inte att ske igen:D  nää nu sak jag slita anna från hennes skitfilm och  sätta på sune, sen ska jag plugga kalkylering innan puben:D

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Hudik

ja e jävligt taggad för att agera som knäcksmakare imorrn ! kan jag få den uppgiften? :P

2009-12-11 @ 02:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0