Bror köper nagellack

Klockan är på tok för mycket. Största lillebror är på stan. Jag har inget nagellack.l What to do? Jo gå in på mavalas hemsida skicka en top fyra lista på de nagellack du vill ha. Skriv ut hela namnet samt veta vad det kostar utantill. Guida lillebror till vilken affär via sms. Det här fallet kicks. Skickar ett bönande sms, snälla köp nagellack åt mig. Han svarar kan du inte göra det själv. Skicka ett till nej snälla snälla snälla. Han antar sig rollen och utnämner sig själv till "jag rä bäst i världen" något som tåls att diskutera men visst, för den här gången. Fem minuter senare. "Du var ligger kicks?". Jag är inte så säker längre på att jag kommer att få rätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0