BRA DAG:D

Idag känns det om om ingenting kan gå fel! Det känns som en superbra dag. Jag vaknar läser lite får ett positivt samtal av huddik som skvallrar om att det snöar. jag ska snart ivg till huddik. Min lugg blev bra fast jag klippte den själv. Min julklapp jag ska ge bort är roli, eller jag enligt mig. Alltså den här dagen känns bara som en sjukt toppenbra dag när allting kommer att gå vägen! ÅH 12 December! peppa peppa peppa! Det  var länge sedan jag kände mig så hääär glad. Jag har småsaknat den känslan, härlgit att den har kommit tillbaka :D Förresten om typ 1,5vecka sitter jag hemma. I "mitt" rum i "mitt" hus i "min" säng...Alltså Västerås, trodde inte att man kunde sakna den staden för vad den var så pass mycket som jag gör nu. Samtidigt tror jag aldrig att den kommer att bli samma sak igen. Men vad gör det. Nej nu ska vi äta positiv frukost/lunch :D:D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0