bjällerklang!

hallå alla lyckliga människor!!! är ni lika glada som jag? klart ni är, jag kommer ju hem snart:D  det är iallafall mamma glad för:D lördagenlördagenlördagen, vad ska man säga? helt underbar dag/kväll/natt!!!!!!!!dagen började med julkalenders hos frugan medan hon förökte piggna till:D skabbiga som vi var gick vi ner på stan för att inhandla de sista klapparna. för min del betydde det att frugans klapp skulle köpas, fuck it säger jag bara! om hon sj inte vill ha nåt från stan, hur ska jag då kunna hitta nåt som hon vill ha?? fruntimmen säger jag bara, fy!

efter att jag har gått för mig själv och muttrar och tänkte elaka saker om vad vendela egentligen borde få i julklapp stötte vi ihop. BRA! iallafall pallade vi inte mer så vi gick och solade, skönt!

sen bar det av hem för att göra oss iordning och sen traskade vi över gården hem till fredrik för att förfesta lite:D efter det bjöds det på julfeest för klassen på taket!! helvete var kul:D det var mat, lekar och uppdrag:D jag fick ett skönt uppdrag och att hålla tal och skåla var tionde minut, så jaaa jag kan nog utnämna mig själv till en JÄVLIGT bra talare om man säger så:P jättejättekul klassfest:D

sen bar det av till corehouse där temat var white night:D skojskojskojSKOJ! aja ni fattar vad jag menar:D
efter kåren kom fredrik på världens bästa idé, vi skulle gå och äte kebab!! lyckan var total när jag satte tänderna i min första kebab sen i somras, jävlar vad god den var:D

förresten, en dag kvar tills det är dags för v-ås!!!!!:D:D:D och för att inte tala om BERLIN!!!! hallå det är inte långt kvar nu tjejer:D:D:D  nänä nu är det dags att sussa, investeringskalkyler väntar imorrn klockan kvart i nio, jippi! men det ska även tilläggas att det är terminens sista föreläsning:D gud vad tiden går fort! jaja nattinatt

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0