beroende av shopping?

yo people!!!!!!! plugget idag på bibblan var kanske inte så effektivt som det bore ha varit, men sen har ju inte frugan och jag sett varandra på väldigt länge så vi hade mycket att snacka om såklart:D jaja efter att vi lade ner att ens försöka pluga och koncentrerade oss på att bara babbla om allt och inget så blev frugans sug efter spicy hot för stort så vi kunde inte göra ngt annat än att pallra oss ner och beställa en sen lunch med bella.  sen skulle vi bara gå i en affär, och en till och en till och ja ni förstår slutet på det hela:D tur vad det iallafall för jag hittade de mest söta underbaraste skor ni kan tänka er!!! åhhh de är helt fantastiska! men det spelade ändå ingen roll, det tog ändp bara trettio sekunder innan manna skriker jessica du kan inte gå i såna här klackar, och påminner mig och elbafesten som var uner studenttiden i våras!!!!!! iallafall fick hon syn på platån och lugnade ner sig lite iaf, det är ju inte lika farligt då:D joda det har tagit ett tag för henne att förstå det:P:D ajaa hon tycker också att de är det mest underbara skor som finns iaf för hon vill gärna låna dem nu:D

iallafall, nu när jag är i köpandå så passar det utmärkt att hmkatalogen för våren har kommit, och ja, jag har lagt in en stor beställning redan nu så det inte tar slut:D jippi, kläder ger mig en kick som inget annat gör!!!!  det är tre underbara klänningar, en kjol, body, och shortsdress:D

jajaa nu måste jag spöa syrran på gh! seeya

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0