äntligen!

idag är det ingen vanlig dag, för vita månaden är slut idag hurra hurra hurra!!! och som det ska firas!!! först hem till evve och karin för att fira den nyblivna 21 evve, grattis:D den blire FEST, jag det blir all in! idag ska det inte sparas på några krafter, NU KÖR VI!

ajaa det är ikv det. just nu sitter vi på affärsinformatiken och väntar på hjälp. lite seg är man efter en föreläsning imorse också. eftersom det var tenta igår påbörjades en ny kurs idag, kalkylering och intern redovisning, intressant. iallafall så måste jag hämta ut mina linnser ida och sen ska jag sola. sen äker partyklänningen på och vi är igång:D kvällens tema på festen är glitter, så min läckra klänning från topshop, ni vet den blå paljettklänningen med rosett, den klänningen ska få förgylla min kväll:D men först behövs det en sovstund känner jag, gäsp.

jaja ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0